2011年11月9日 星期三

Jojo - disaster

今日一曲:Jojo - disaster

或許對許多人來說~

就像李佳薇的煎熬一般

失戀就像災難~




歌詞:

I'm trying not to pretend that it won't happen again and again like that
我試著不去偽裝,它不會反覆降臨
Never thought it would end, but you got up in my head and my head like that
别指望它有盡頭,但你的身影在我腦海中徘徊
You made me happy baby, but love is crazy, so amazing
親愛的,你带给我快樂,爱情如此瘋狂,令人着迷
But it's changing, rearranging
但它變化多端,又重新洗牌
I don't think I can take anymore
我再也承受不了

Cuz the walls burned up and our love fell down
守護之牆燃燒殆盡,爱情殞落
And it turned into whatever now we're saying never
任它變化萬千,無論現在我們如何
Feel the fire cuz it's all around and it's burning
感到火焰環繞,烈焰熊熊
For forever and always
天長地久We gotta let it go, be on our way
我們放手吧,回到各自的道路
Look for another day, cuz it ain't the same my baby
期待新的一天,一切焕然一新,親愛的
Watch it all fall to the ground
眼睁睁,看它落空
No happy ever after, just disaster
從此沒有快樂,只剩災難

Didn't want it this way, I only wanted to say
我只想说,我並不想這樣
Is I loved you right
是我愛你至深
Then your love went away, and I needed you to stay
而你的爱卻漸行漸遠,我需要你
But I can't wait for you to realize
但卻等不到你的了解All the things I gave you, made you change you
等到我所有的付出来使你動搖
Your dreams came true
你夢想成真
When I met you, now forget you
當時遇見你,現在卻要忘記你
Don't want anymore
心已疲憊

You shot the bullet, you shot the bullet that killed me
你射出的子彈,以擊中我
Not feeling my heart beat, and now I was dying
心已死,我將死去I I've been through it, I I've been through the agony
我已通過它,經歷過的痛苦And now my eyes I'm trying, trying, no more crying,
如今我淚已乾
Lying's just a game,
謊言只是一場遊戲To stand up straight and I'm all right cuz my loves on his way
站起来,我很好,因為我的愛已伴他而去
Yeah
Burning for forever and always
熊熊燃燒,長長久久
..............................................................................................................
終於弄好囉......很久沒翻譯囉
從網路參考跟自己翻譯~真的很累
如果有地方錯歡迎指正歐~~~
好聽的歌~分享給大家

沒有留言:

張貼留言